Olvastad már Pongor-Juhász Attila remekművét, a Szív Alapú Marketinget? Ha még nem, akkor feltétlenül ajánlom.
Ezen könyvből tanultam egy technikát, amit az első olvasástól kezdve szívesen terjesztek.
Ez a technika a vásárlás utáni élménynyújtásról szól.
Én tovább gondoltam egy konkrétum formájában. Mi lenne ha a csomagolás eleve úgy nézne ki mint egy díszdoboz?
Számtalanszor elmondom, de azért itt is kihangsúlyozom még egyszer: Érdeklődj a csomagolásgyártó cégnél, hogy pontosan mekkora dimenziókban kell gondolkoznod a tervezéskor!
Az olyan nyomdai szabályokra is feltétlenül szeretném felhívni a figyelmet, mint a színkódolás (általában CMYK), vagy a felbontás (PPI vagy DPI érték), ezen kívül az elküldendő fájlformátum és tömörítési mód.
Ha BÁRMIVEL kapcsolatbank kérdésed lenne, mert nem érted milyen választ kaptál a nyomdától, akkor tudod mit kell tenned.
Tedd fel a kérdést NYUGODT SZÍVVEL a zárt csoportunkba!