Olvastad már Pongor-Juhász Attila remekművét, a Szív Alapú Marketinget? Ha még nem, akkor feltétlenül ajánlom.

Ezen könyvből tanultam egy technikát, amit az első olvasástól kezdve szívesen terjesztek.

Ez a technika a vásárlás utáni élménynyújtásról szól.

Én tovább gondoltam egy konkrétum formájában. Mi lenne ha a csomagolás eleve úgy nézne ki mint egy díszdoboz?

Számtalanszor elmondom, de azért itt is kihangsúlyozom még egyszer: Érdeklődj a csomagolásgyártó cégnél, hogy pontosan mekkora dimenziókban kell gondolkoznod a tervezéskor!

Az olyan nyomdai szabályokra is feltétlenül szeretném felhívni a figyelmet, mint a színkódolás (általában CMYK), vagy a felbontás (PPI vagy DPI érték), ezen kívül az elküldendő fájlformátum és tömörítési mód.

Ha BÁRMIVEL kapcsolatbank kérdésed lenne, mert nem érted milyen választ kaptál a nyomdától, akkor tudod mit kell tenned.

Tedd fel a kérdést NYUGODT SZÍVVEL a zárt csoportunkba!

És akkor a videó:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!