Nagyon fontos, hogy használjunk ki MINDEN figyelemfelkeltő részlet lehetőséget. Ez magában foglalja a képeket, a szöveget és főként a hátteret és a keretet.
Dolgozz élénk színekkel (Sárga, Piros, Zöld vagy esetleg ha illik az arculatodhoz, akkor rózsaszín) és jól látható feliratokkal.
Egy jó hirdetésképhez tartozik egy jó ábra, grafika vagy kép is amivel például a termékedet prezentálhatod rögtön annak akinek megjelenik a hirdetése.
És akkor a szövegszabály:
A képed MAXIMUM 20%-nyi (a sablonon 5 téglalap) szöveget tartalmazhat. Ha ezen túl lépsz, akkor nem engedik megjelenni, vagy alacsony prioritású reklámmá változtatják a hirdetésed. Szóval nem éri meg rizikózni, inkább kevesebb szöveget tegyél rá.
Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! :)
Szia Bertold! Ha olyan logom van, amiben szöveg található és felteszem a képre, akkor az abban lévő szöveg is beleszámít a 20%-ba? Vagy azt képként kezeli a face? Vagy esetleg olyan háttérképet választok amin csupa 100 eurós bankjegy látható, ott beleszámít?
Szia Bertold! Ha olyan logom van, amiben szöveg található és felteszem a képre, akkor az abban lévő szöveg is beleszámít a 20%-ba? Vagy azt képként kezeli a face? Vagy esetleg olyan háttérképet választok amin csupa 100 eurós bankjegy látható, ott beleszámít?
Köszönöm szépen!
Csongrádi Roland
Roland, remélem nem haragszol, a zárt csoportunkban válaszoltam, mert nagyon szuper a kérdés! https://www.facebook.com/groups/106379039814430/permalink/833635647088762/