Részletes leírást csak azért nem adunk az ADwords-ről mivel ezt a Google már egy nagyon jól érthető és átlátható módon megtette itt. Viszont abban mindenképpen segítünk és megkönnyítjük a munkád, hogy milyen méretekben dolgozz és milyen arányokban. És persze a második részben egy konkrét példát is elkészítünk.
Jelenleg a Google AdWords 16 fajta grafikus felületet kínál nekünk reklámjaink megjelenítésére. Ilyen felület többet között a YouTube videók mellett lévő terület vagy az okos telefonok alkalmazásaiban alul megjelenő hirdetéssáv.
Érdemes minden mérettel tisztában lenned, és azzal, hogy melyik méretet hol használd, hiszen mint tudjuk a megfelelő dolgokat a megfelelő helyen kell alkalmaznod.
Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! :)
Bátran szólj hozzá a témához