Mi az a Photoshop Felhő és hogyan segít nekem több vevőt szerezni?
Ha nagyon egyszerűen szeretnék fogalmazni, akkor azt mondanám, hogy a Photoshop Felhő egy online képszerkesztő tanfolyam, de valójában ami itt történik jóval több ennél…
Nem arra tanítunk, hogy hogyan szerkessz képeket „csak úgy átlagosan”. Egy külön marketingre és vállalkozókra szakosodott tananyagcsomag keretein belül tanítjuk meg neked azt AMIRE VALÓJÁBAN SZÜKSÉGED VAN!
Segítségünkkel létrehozhatod a vállalkozásod számára szükséges összes grafikát, például fotókat, prospektusokat, látványterveket és Facebook hirdetésképeket.
Mit érhetsz el ha megvalósítod a tőlünk tanultakat?
Még több ÚJ LÁTOGATÓT és VEVŐT szerezhetsz!
Ahhoz, hogy vevőid legyenek alap feltétel, hogy sokan látogassák az oldalad. Tegyük fel, hogy jelenleg „X” idő alatt van 100 látogatód, ebből 1 vásárol 10.000 Forint értékben.
A segítésünkkel MÉG TÖBB EMBERT tudsz az oldaladra vonzani, így akár az „X” idő alatt 400 látogatód is lehet, vagyis 4 vásárlód lesz amivel 40.000 Forintot keresel. Csupán ennyivel NÉGYSZERES HASZNOT húzol.Nem kell többé a grafikusodra várakoznod és költened!
2017-ben még mindig kiakarod dobni a pénzed a grafikusod munkájáért?
Nincs több várakozás, nincs több idegeskedés, a tananyagunk segítségével csak leülsz a gép elé és percek alatt, ingyen megvalósíthatod elképzeléseidet.
Varga Bertold és Varga Ferenc
Szia! 🙂 Mi vagyunk a Photoshop Felhő társalapítói, velünk fogsz találkozni a tanulásod során, avagy mi készítjük számodra a tananyagokat! Összesen 12 évnyi Photoshop és grafikai múlt áll mögöttünk, szóval tudjuk miről beszélünk… 🙂 Ha szeretnél egy picivel többet tudni rólunk, valamint a PS Felhőről akkor görgess lentebb a Gyakran Ismételt Kérdések mezőhöz.
Nagyon sokáig gondolkoztunk azon, hogy mi lehetne az ideális név az oldalunkhoz. A Photoshop szóban biztosak voltunk, hogy szerepelnie kell a névben, hiszen erre a programra építjük az egész tananyag tudástárunkat. A Felhő utótag csak egy késői fázisban jött elő, de annyira jól hangzik a név, hogy úgy gondoltuk, hogy váltsunk erre.. Így egyben egyébként azt jelenti, hogy a Photoshopról tanítunk, viszont nem helyhez kötötten, hanem egy Felhőbe feltöltött tudástárból megtekinthetők az anyagaink.
Szeretnénk, ha 2017 nyaráig elérnénk azt, hogy 500+ embernek segíthetnénk abban, hogy hasonló szintig juthasson el mint mi vagyunk jelen pillanatban. E cél elérése felé nagyon jól haladunk!
A válasz igen és nem. Ferenc marketing szakemberként tevékenykedik egy másik saját vállalkozásában, míg Bertold a Photoshop Felhő mellett tanul.
A lehető legnagyobb mértékben, az élet minden területén a Photoshop Felhő képezi számunkra a prioritást jelentő tényezőt. Nem tervezünk sem a közel-, sem a távoli jövőben leállni. Addig csináljuk amíg foglalkoztat titeket!
Erre egy nagyon egyszerű megoldást ajánlunk. Írj nekünk egy e-mailt a musicline@vnet.hu címre. Ezen az e-mail címen érhettek el közvetlenül minket. Általában 1-2 óra múlva, de legrosszabb esetben 24 órán belül válaszolunk.
Nincs más dolgod, görgess le ezen az oldalon a „csomagok” szekcióhoz és válaszd ki az általad legjobbnak tartott tananyagcsomagot!
TELJESEN INGYEN megosztom veled, hogyan
érheted el a fentebb kiszámolt drasztikus növekedést!
1. lépés: VEGYENEK ÉSZRE AZ EMBEREK
Hiába kiváló az amit árulsz, hiába öltél bele annyi munkaórát, ha nem látja a célközönséged azt amit csinálsz. Vetesd észre magad az emberekkel, tudasd velük hogy „hé itt vagyok, nézd meg mit kínálok”. Ez az első és egyben legfontosabb lépése annak, hogy vevőket teremts. Merj kilógni a sorból és használj figyelemfelkeltő és LÁTVÁNYOS elemeket hirdetéseiden és kampányaidon. Ha az célpiacod felfigyel rád már is remek úton jársz.
2. lépés: Ha már ismernek téged és meglátogatnak…
Abban az esetben amikor sikerült a célközönséged az oldaladra terelned, akkor nagyon fontos, hogy NE CSAK A SZAVAKKAL győzd meg őket arról, hogy téged válasszanak. Hiába van szuper terméked, kiváló szöveggel, ha a körítése nem megfelelő (Úgy is mondhatnám, hogy hiába nagyon finom az étteremben a specialitás, ha ízléstelenül van tálalva. Senki sem fogja így megvenni!). Törekedj mindig arra, hogy ne csak a „csomagoláson belül” legyél minőségi, legyen a „csomagolásod” is ízléses.