Az offline marketing eszközök kihaltak?! – NEM! Az igazság az, hogy jobban működnek mint valaha.
Általános „szabály”, hogy multiktól marketing technikát nem másolunk. Ámbár van néhány trükk, amit régebben még kisvállalkozói szinten is elterjedtek voltak, ma pedig már alig látni őket.
Az egyik ilyen az ajándékutalvány.
Szolgáltatók, boltok, áruházak, a sarki kisbolt, vagy csak a helyi zöldséges. Bárki(!) használhatna ajándékutalványt, mégsem teszik, csak oly kevesen.
3 gyakori kifogást ismerek, amiért nincs egy cégnek utalványa:
- Drága elkészíttetni
Sokba kerül a megtervezés és a nyomtatás? Előbbi neked már ingyen van (hiszen te magad fogod megcsinálni), utóbbi pedig az ebből származó haszonnak egy nagyon kicsi tört részébe kerül.
Megéri? Demegám! - „Nálam ez nem működne”
6 éve ezt mondtad a Facebookra is. Nem vágtál bele, mert nálam ez úgysem fog működni.
Működik? Igen. Bele kellett volna vágni már az első gondolatnál? Igen. - „Azt sem tudom, hogyan kezdjek neki”
Veszel egy ajándékutalványt. Megnézed, hogy csinálják a ‘nagyok’. Árajánlatot és paramétereket kérsz egy nyomdától. Elkészíted a grafikát. Ők kinyomtatják. Kész.
Csináld!!! Hajrá!
Ha ezt a három kifogást legyőzted…
Szia Bertold.
Ennél a videónál hasonlóképpen azt nem értem, hogy 17.45-17.55 között hogy törlöd ki az ellipszist a fehér téglalapból, vagy fordítva 🙂
Szia Attila!
Ugyanez a technika mint az előző esetben.
1) A CTRL gombot nyomva tartva belekattintasz a kis réteg képébe. (Azon rétegébe amelynek a formáját akarom kijelölésnek tudni.)
2) Lenyomom a “delete” gombot. Ezzel törlöm a fölösleges területet.