#BLOG
A legújabb cikkeink gyűjteménye.
Ezért elengedhetetlen kelléke a hirdetéseknek a JÓ KÉP
Megírhattad a világ legjobb ajánlatát, tiéd lehet a legjobb landing oldal, vagy lehet világbajnok a hirdetési szöveged. Mindezek mit sem érnek, ha a játszmát már a nulladik lépésnél elbukod. Tehát ott, hogy egyszerűen NEM. VESZNEK. [...]
Milyen laptopot használj a Photoshophoz?
Laptop vásárlás. Kemény sztori. Az elmúlt 5 évben megrágtam 5 laptopot, majd egyenként 1 év használat után "selejteztem" is őket. Hogy ne kövesd el azt a hibát mint én, bemutatom milyen szempontok alapján érdemes laptopot [...]
Az Instagram arculatok 3 szintje – könnyen másolható példák gyűjteménye
Miről szól a mai blogbejegyzés? Miért fontos az arculat Instára? Az arculatok 3 típusa (0 perces faék egyszerű, 10 perces „kidolgozott”, 1 órás szuperprecíz) „Én is meg tudom majd csinálni?!” Miért fontos az [...]
Miért lesz jobb az életed, ha megtanulsz grafikákat készíteni?
Hezitálsz? Nem tudod eldönteni, hogy kell-e neked a grafika készítés? „Majd megoldom, úgy ahogy eddig..” ? Millió kifogást lehet kreálni ehhez a témához is , de ezt megelőzve inkább arról szeretnék írni, hogy miért [...]
A McDonald’s megteheti azt amit neked TILOS!
Akár személyes tapasztalat útján, akár internetes videókon vagy képeken keresztül, már láthattad, hogy a meki termékfotói mennyire eltérnek a valóságban kapott végeredménytől. Persze ez nyilván nem véletlen, a reklámokban minden sokkal szebbnek és ízlésesebbnek [...]
Hogyan (ne) használd a stock fotókat a weboldaladon?
Motivation, innovation, hard work. Ismerős szavak ugye? A legtöbb gagyi marketinges oldal, előszeretettel használt, képeken megjelenő kifejezései. Nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, hogy ezek egytől egyig stock fotók. Mik azok [...]
5 egyszerű lépés, amivel bármilyen grafikát tönkretehetsz
Tökéletes grafika nem létezik, ennek a cikknek nem az a célja, hogy a „tökéletes kép” elkészítésére tanítsalak meg, csak néhány alap hibát fogunk átvenni, amit hogy ha nem követsz el, már nem nyúlhatsz nagyon [...]
Hogyan lehetséges az, hogy bizonyos embereknek minden sikerül, a többség meg alig tudja elérni céljait?
Az amerikai elitkommandósoknak elsőként azt tanítják meg, hogy amikor már teljesen elkészültek az erejükkel és úgy érezik nincs tovább, akkor valójában a tartalékaiknak csak a 40%-át használták fel. Jesse Itzler, Living With A SEAL című [...]
Tévhit cáfolva: Szép grafikákat csak grafikus cégek tudnak készíteni
Számtalan ügyfél visszajelzésből hallottuk már, hogy korábban azért nem készítettek maguknak képi anyagokat, mert abban a tévhitben éltek, hogy ez nekik úgy sem menne. De vajon miért hiszi ezt, egy amúgy sokat látott vállalkozó? [...]
Hogyan különbözteti meg magát 3 óriás cég, akiknek egyformák a termékeik és áraik?
Ha a termékedet nem kizárólagos forgalmazóként árulod, akkor ez a cikk a segítségedre lesz! 90%-os valószínűséggel olyan terméket árulsz - vagy nagyon hasonlót ahhoz - amit más is értékesít. Az áraid nem tudod lentebb [...]
Sztori: Hogyan segít a vállalkozásodon a Kékbanán Majomeledel bolt?
Ha igazán szemfüles vagy, már találkoztál valamelyik aloldalunkon a Kékbanán Majomeledel bolttal. Joggal merülhetett fel benned a kérdés, hogy jön a kékbanán a grafika készítéshez? Egy kis sztori 2017 végén gondolkoztunk el édesapámmal azon, [...]
Videó: Mire leszel képes a karácsonyi tananyagunkkal
A gyorsított videó: Szeretnéd megvalósítani a videóban látottakat? Itt a megoldás: Ha... » a gyakorlatban is megvalósítanád a fejedben összeállt grafikai terveket » [...]
Miért érdemes Karácsonykor egyedi képeket gyártanod?
Miért legyen egyedi a karácsonyi akcióim stílusa? Ez nagyon sablonos lesz, de egyszerűen azért, mert muszáj! Mindenki ezt csinálja, valószínűleg a konkurensed is. Karácsonyi grafikákkal hirdetnek az elektronikai webáruházaktól kezdve, a kozmetikusokon át a [...]
Honnan inspirálódj a karácsonyi grafikáidhoz?
Néhány nagyon egyszerű ötlet: Nem kell hogy üres lappal kezdj, és arra sincs semmi szükség, hogy magad találd ki hogyan szeretnél elindulni. Mondok neked 3 bukhatatlan inspirációs tippet: Inspirálódj a konkurensedtől. Ha tartottak már az [...]
Úgy érzed vert már át a grafikusod? – Nem véletlen…
A nagy rádöbbenés: Az egyik kampányunk alkalmával kutatást végeztünk az ügyfélkörünkben, és többen említették, hogy mennyire sok pénzt kért tőlük korábban a grafikusuk. Közülük jónéhányan a hirdetésképeket jelölték meg, mint irreálisan magas árú grafikát. [...]
Tényleg lehetséges 2 perc alatt hirdetésképet készíteni?
Biztosan hallottál már a Kattintgatós Hirdetéskép Sablonunkról. Azt is biztosan hallottad már, hogy 1-2 perc alatt komplett hirdetésképeket készíthetsz el magadnak. Most egy videó formájában bemutatom, hogy valójában mennyire erős a Photoshop Felhő sablonja. [...]
„Photoshop torta” – Avagy hogyan működnek a rétegek
A legtöbbször arról kérdeztek minket, hogy hogyan működik a rétegkezelés a Photoshopban. Őszintén bevallom, nekem (Berti) is ez volt az egyik legnehezebb amit meg kellett értenem Photoshopban. Körülbelül 1 éve gondolkozom már azon, hogyan [...]
Milyen eszközöket használj? 3. rész
Lezárásként még megemlítünk 1-2 dolgot amik lemaradtak az előző cikkekből hiszen, kaptunk pár kérdést arról, hogy milyen eszközöket használunk, és hogy miket tartunk úgymond "best buy"-nak. Mi összeírtuk az összes általunk használt eszközt külön kategóriákra [...]
Miért pont Photoshop?
Joggal adódik a kérdés, hogy miért pont Photoshoppal dolgozunk? Miért nem például Gimppel? Miért gondoljuk jobbnak a Photoshopot mint a többi képszerkesztőt? Na és persze, hogy hangzana az, hogy "paintfelhő"? 🙂 A képszerkesztő programok [...]
Milyen eszközöket használj? 2. rész
Folytatnánk is a második résszel a sorozatunkat hiszen, kaptunk pár kérdést arról, hogy milyen eszközöket használunk, és hogy miket tartunk úgymond "best buy"-nak. Mi összeírtuk az összes általunk használt eszközt külön kategóriákra bontva (olcsó, [...]
Zseniális navigáció: A gombok
Miért zseniális megoldás gombos módszer? Miért fogsz ezzel több embert elérni? Csupa olyan kérdés, amiről úgy gondoltuk, hogy egy blogbejegyzés formájában szívesen elolvasnál. Neked csak pár kattintás, de kézzel fogható eredményeket érhetsz el vele [...]
Fontosak-e az indexképek?
Szükségünk van arra, hogy egy képpel is fémjelezzük a bejegyzéseink, videóink vagy más kreációnkat? -A válasz egy határozott igen, de indokoljuk meg egy picit részletesebben is, hogy mire is kell figyelnünk. Érezhető nézettség javulás [...]
Milyen eszközöket használj? 1. rész
Kaptunk pár kérdést arról, hogy milyen eszközöket használunk, és hogy miket tartunk úgymond "best buy"-nak. Mi összeírtuk az összes általunk használt eszközt külön kategóriákra bontva (olcsó, legjobb ár-érték arány, és ennél jobb nem kell), [...]
2016 új trendje: A sliderek
Biztos vagyok benne, hogy sok mindenkiben előjön az a kérdés, hogy mivel adhatnál a grafikáidhoz egy kis pluszt, egy olyan dolgot amitől igazán stílusos és menő lesz. Nehéz is lenne ezt egy dologban összefoglalni, [...]
Minimalista kontra maximalista
2016 egyik grafikai kérdése, a stílusok legfőbb írányvonalát érinti. De miért jött ez elő ilyen hirtelen? Miért kezd el átállni minden cég és minden ember a minimalista irányvonalra? Csupa olyan kérdés amire valószínűleg csak [...]
#INSTANT_CIKKEK
Ha csak pár perced van az olvasásra.
Gyorsított videó: Mire lehetsz képes a VAT csomaggal?
Ebben a cikkben szeretném bemutatni, hogy mire lehetsz képes ha beruházol a Vállalkozói Arculatkészítő Tananyagcsomagra: Ha úgy érzed készen állsz arra, hogy saját kezedbe vedd a vállalkozásodhoz szükséges grafikák elkészítését, akkor... [...]
Haladó szint: Egyszerű technika amivel egyedivé válhatsz az egész piacon
Ha olyan webáruházad van, ami maximum 30-40 termékkel rendelkezik, akkor érdemes lehet elgondolkodni, azon hogy megcsináld ezt az ötletem. Az alap koncepció nagyon egyszerű, minden egyes webáruháznak fehér, fekete vagy szürke a termékháttere. Mi [...]
A mastercard logója: 50 éve és ma
A mastercard logójának evolúciója , 1966-tól a napjainkig. Kevés szöveg Sok felirat Érdemes megfigyelni, hogy mennyire minimalizálták a szöveget! Manapság már csak a két színes kört használják mint védjegyet. Erről a két formáról [...]