Írsz egy blogcikket vagy egy remek ebook-ot. A látogatók vásárlás helyett, olvasás után inkább bezárják az oldalt?
Végső soron és hosszú távon minden cikknek, posztnak, aloldalnak, szösszenetnek a bevételtermelés a célja.
Minden adandó lehetőséget ki kell használni arra, hogy HOSSZÚTÁVON bevételt generálj!
Tegyük fel, hogy kitettél egy blogcikket. A cikk felizgatja az olvasót, és a szemével keresi a továbblépés lehetőségét.
Lehet, hogy neked valahol a láblécben van egy szürke linket, amit majd „úgyis megtalál, ha érdekli a dolog”, de ez mindketten tudjuk, hogy nem elég.
A blogcikked végére simán betehetsz, egy a cikk szélességével megegyező CTA képet.
Nyugi! Ez nem nyomulás. Annak aki végigolvasta a cikked, és érdeklődik a téma iránt, egy ilyen kép inkább segítség, semmint „egy újabb reklám”.
Apropó:
CTA: Call To Action -> Felhívás a cselekvésre