Írsz egy blogcikket vagy egy remek ebook-ot. A látogatók vásárlás helyett, olvasás után inkább bezárják az oldalt?

Végső soron és hosszú távon minden cikknek, posztnak, aloldalnak, szösszenetnek a bevételtermelés a célja.

Minden adandó lehetőséget ki kell használni arra, hogy HOSSZÚTÁVON bevételt generálj!

Tegyük fel, hogy kitettél egy blogcikket. A cikk felizgatja az olvasót, és a szemével keresi a továbblépés lehetőségét.

Lehet, hogy neked valahol a láblécben van egy szürke linket, amit majd „úgyis megtalál, ha érdekli a dolog”, de ez mindketten tudjuk, hogy nem elég.

A blogcikked végére simán betehetsz, egy a cikk szélességével megegyező CTA képet.

Nyugi! Ez nem nyomulás. Annak aki végigolvasta a cikked, és érdeklődik a téma iránt, egy ilyen kép inkább segítség, semmint „egy újabb reklám”.

Apropó:

CTA: Call To Action -> Felhívás a cselekvésre

Videó a „Hogyan?” részéről:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!