Megírhattad a világ legjobb ajánlatát, tiéd lehet a legjobb landing oldal, vagy lehet világbajnok a hirdetési szöveged.

Mindezek mit sem érnek, ha a játszmát már a nulladik lépésnél elbukod. Tehát ott, hogy egyszerűen NEM. VESZNEK. ÉSZRE.

Senki nem érdekelnek már a középszerű dolgok.

A közepes minőségre már senki nem szánja rá az idejét.
Legalábbis a jó vásárlók nem. És neked jó vásárlók kellenek, igaz?

 

 

Így lehet tehát, hogy az unalmas landing oldal nem konvertál, vagy az unalmas hirdetési szöveget nem olvassák végig.

És a legrosszabb hír (vagy épp a legjobb – ezt nemsokára eldöntheted) az az, hogy az átlagos felhasználó el sem jut a hirdetésedig és pláne nem jut a weboldaladig, ha a figyelmét sem szánja neked.

Tehát ha már a hirdetésedet sem tekintik meg, esélyed sincs hogy egy ütős ajánlatot prezentálj.

Hogyan lehet, hogy már a hirdetésedet sem nézik meg?

Pedig Te írtál hozzá világbajnok szöveget, hirdetéskezelőben lézerpontosan belőtted a célközönséget, mégsem kattint át a kutya sem.

Hogy történhetett mindez?

Nos a hiba a legtöbb esetben ott kezdődik, hogy már az első kapaszkodó pontnál sem sikerült elkapni a böngésző felhasználó figyelmét.

Mi az első kapaszkodó pont? A hirdetésKÉP.

Egy ütős, figyelemfelkeltő, és a minőségi érzetet keltő képet kell társítanod minden hirdetésedhez. Különben rengeteg potenciális figyelmet veszítesz. Máshogy nem megy.

Az emberek hozzászoktak, hogy a hirdetések 98%-a az alábbi sablonos fotókhoz hasonló képekből áll.

“Aki pedig ilyet használ, az csak átlagos lehet”

– Gondolja ezt egy átlag felhasználó akár tudat alatt.

Ha Te jelen pillanatban is használsz ilyen képeket, akkor irány a hirdetéskezelő és azonnal állítsd le a épp futó hirdetéseket / kiemeléseket!

Akkor milyen képet használjak??

E-GYE-DI
GRA-FI-KÁ-KAT.

Igen. Pont olyanokat mint a Nike, a Coca-Cola, az Apple, vagy a Red Bull használ.

És igen, pont ahogy gondolod: A hirdetésképeiddel fel kell nőnöd ezen hasonló mamutvállalatok színvonalához. 🤯

Ha még mindig itt vagy, és nem zártad be reflexből a fenti kijelentésem láttán a cikket, akkor hagy pontosítsam a mondandómat,  mert így jobban hangzik majd a helyzet.

A hirdetésképeiddel le kell hagynod az átlagos kisvállalkozások – sablonos – színvonalát, és a top 2%-ba kell tartoznod.

Ez szerencsére jóval egyszerűbb mint azt elsőre gondolnád, hiszen a cégek 70%-a csak olyan stock fotókkal hirdet mint amit fentebb is mutattam.

A maradék 28% pedig valami egyszerű képszerkesztő tetszőleges sablonját használva készít képeket. Ezutóbbi egyébként már jóval jobb mint a stock fotós megoldás, de innen már csak egy kis lépés sokkal komolyabbnak tűnő képeket (grafikákat) készíteni.

Hogyan készíthetsz Te is ilyen képeket (teljesen sajátkezűleg)?

A Photoshop Felhőnél évek óta dolgozunk azon, hogy a magyar kisvállalkozók szakember segítsége nélkül, teljesen sajátkezűleg elkészíthessék a bizniszükhöz szükséges grafikákat.

Így jött létre a Hirdetéskép Készítő Tananyagcsomag, amiről az alábbi képre kattintva olvashatsz tovább. Kezdhetjük?

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő társalapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!