A szórólapok vagy plakátok kivitelezése, alapos tervezést von maga után. Szerencsére egyébként mind két célt kitudjuk elégíteni egy grafikával, tehát nem szükséges 2 különbözőt terveznünk.

Mit tartalmazzon a tökéletes szórólapom / plakátom ?
-
Figyelemfelkeltő, KIEMELT címet
-
Egy kérdést amire a cím ad választ
-
Rövid, tömör és könnyen fogyasztható leírást arról amit a szórólappal reklámozni szeretnél
-
Egy link arról, ahol bővebben is tájékozódhatnak a reklámozott dolgogról
-
Tökéletes, egyedi és stílusos körítést
Hatásos cím lehet például a „TÉVEDTÉL!” felírat kiemelve. Erre a címre mindenki kíváncsi egy kicsit és tudni akarja, hogy miben tévedt?
Mi erre (a tovább olvasás elindítása érdekében) az „Azt hitted, hogy Photoshopolni nehéz?” kérdő mondatot tettük fel. Ezután elmagyarázzuk, hogy miben segítünk azzal ha megvásárolja tőlünk a tananyagunk, és egy jól látható, kiemelt módon elhelyezzük a linket ahol mindezt megteheti.
Tipp: hosszú URL-t nem érdemes kiírni, hiszen azt elfelejtik az emberek, szóval érdemes rövidíteni (például vásárolni egy új Domaint) az URL-t valamilyen módon. Például a fasthairstraightener.eu/hajvasalo oldalt nem érdemes kiírni a szórólapunkra, viszont egy könnyen megjegyezhető URL-t már igen, mint például a gyorshajvasalas.hu .
A videóban elkészített sablont egyébként az egyéb letöltések menüpontban megtalálod. 🙂
Bátran szólj hozzá a témához