Kupont készíteni nagyon egyszerű, de mégis hihetetlenül hatásos a végeredmény.
Ilyen kis lapot tehetsz terméked mellé mielőtt becsomagolod. Osztogathatod offline. Vagy akár valamelyik közösségi média felületre is posztolhatod.
Wolf Gábortól tanult technika
A hazai kisvállalati marketing forradalmasítójától tanultam egy remek módszert arra, hogyan érhetsz el jobb eredményeket a kuponjaiddal.
A módszer egyszerű, de szinte sehol sem látott. Dobj be KÉT kuponlapot is a csomagba, felcímkézve: „Egy neked, amiért ilyen szuper vásárlónk vagy.” és „Egy az egyik ismerősödnek, akiről azt gondolod, hogy szeretne tőlünk vásárolni…” – Na hol láttál ilyet legutoljára? – valószínűleg sehol
Persze ez valamivel nagyobb egységárat eredményezhet, de pár forintnyi növekedést megér egy ilyen hatásos marketing technika.