Kupont készíteni nagyon egyszerű, de mégis hihetetlenül hatásos a végeredmény.

Ilyen kis lapot tehetsz terméked mellé mielőtt becsomagolod. Osztogathatod offline. Vagy akár valamelyik közösségi média felületre is posztolhatod.

Wolf Gábortól tanult technika

A hazai kisvállalati marketing forradalmasítójától tanultam egy remek módszert arra, hogyan érhetsz el jobb eredményeket a kuponjaiddal.

A módszer egyszerű, de szinte sehol sem látott. Dobj be KÉT kuponlapot is a csomagba, felcímkézve: „Egy neked, amiért ilyen szuper vásárlónk vagy.” és „Egy az egyik ismerősödnek, akiről azt gondolod, hogy szeretne tőlünk vásárolni…” – Na hol láttál ilyet legutoljára? – valószínűleg sehol

Persze ez valamivel nagyobb egységárat eredményezhet, de pár forintnyi növekedést megér egy ilyen hatásos marketing technika.

A „Hogyan?” része itt:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!