MVP = „minimal valuable product”. Mitől lesz egy hirdetésképen objektívan szép – minimális munkával is? Figyelj, mert ultra fontos amit most mondok!

Egy hirdetésképnél nem szükséges, hogy sok-sok elem tökéletes harmóniája rajzolódjon ki a végeredményben.

Hogy miért?

Mert a hirdetésképek 90%-a gagyi. Ezért nem kell megszakadnod, ha hirdetésképeket készítesz.

Csak tartsd be az ebben videóban bemutatott alapelveket, és máris lesz egy MVP-d, tehát minimális értékelhető produkciót.

Lehet, hogy neked nem is kell több mint az MVP?

Elképzelhető, sőt igazából senkinek sem „kell”. (A fentebb leírt ok miatt.)

Ha viszont nem elégszel azzal meg, hogy a 90%-ot lenyomod, hanem bizony a maradék egytized résszel is komoly csatába akarsz szállni, akkor hajrá! Rám számíthatsz, a következő tananyagban bemutatom, hogyan tudsz még többet kihozni a képeidből (igazából nem is túl nagy erőfeszítéssel).

Arra biztatlak, akár elég az MVP, akár nem, mindenképpen nézd meg a következő tananyagot is. Egy fullextrás hirdetéskép sem sokkal több mint az MVP, és lehet rájössz hogy ez a szint kell neked.
Ha mégsem, akkor is legalább plusz tudással gazdagodtál! 🙂

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!