Számtalan kiállításon és konferencián jártunk már, és azt vettük észre, hogy a kiállítók nagy részének egyáltalán nincs vagy nagyon rossz minőségű a rollupja.
Éppen ezért gondoltam, hogy érdemes lenne egy rollup tervező tananyagot létrehozni.
Egyet márkaépítés céljából
(a képen bal oldalt) Erre azért van szükség, hogy ne csak az látszódjon, hogy itt el akarnak nekem adni valamit.
Erősítsd meg a standod előtt elsétálókban a gondolatot, miszerint komoly céged van.
Egyet pedig, hogy odamenjenek hozzád
Triviálisan hangzik, mégis ez hiányzik leginkább a kiállítóknál.
Nem érdekel a drága kék banán, ha nem tudom miért jobb mint a sárga. Nem megyek oda, ha nem hívtok.
Szóval, írd rá a második rollupodnak erről kell szólnia.
„Gyere ide” és „Miért gyere ide?”
Videó a hogyanról…
Még egy apró gondolat
Ha nem szeretnél két rollupban gondolkozni, akkor ajánlom, hogy inkább csak a második típust készítsd el.
Tudod…
Hiába a szuper márka, ha nincs mögötte egy erős ajánlat.