Miért nem érdemes egy widgetre / bannerre külön dizájnt kitalálnod? (és ez igaz az összes karácsonyi kampányos grafikádra is…)
Miért jó ha csak a slider képemet alakítom át widget / banner képre?
- Időt spórolsz, mert nem kell új dizájnt kitalálnod. Amíg ezzel foglalkoznál, inkább írhatod a kampányod szövegét. Vagy pihenhetsz is! (nagyon fontos!!! :))
- Egységesek lesznek a grafikáid. Ez egy nagyon fontos pontja a márkaépítésnek. Ha végignézel nevesebb, világmárkák megjelenésén, akkor észreveszed majd, hogy bármilyen felületről is legyen szó, egységes grafikákat használnak! Ezt nyugodtan vedd át te is!
Legyen rajta CTA?
Először is tisztázzuk. A CTA egy mozaikszó, a Call to Action rövidítése. Vagyis egy cselekvésre való felhívást jelent. Ilyen például a „Kattints ide..” vagy az „Hívj fel minket..” is. A kérdés, hogy tegyünk-e ilyen felhívást a bannerünkre? Én azt mondom, hogy igen. Hiszen ha a vásárló fejében kimondatod a gombra ráírt szöveget, akkor nagyobb eséllyel kattint majd rá a képre. Egy biztos: bukni nem bukhatsz a dologgal!
Bátran szólj hozzá a témához