A szórólapozás és plakátozás talán már az első nyomdák megjelenése óta létezik. 10-15 éve általános sztereotípia, hogyha valaki szórólapot nyújt azt inkább el se veszem tőle, úgy is el akar adni valamit.

Nem csoda, én magam sem veszem el ha nyújtanak nekem egy csontfehér lapot rajta 3000 karakternyi szöveggel. Ez senkit sem érdekel, na ez tényleg csak el akar nekem adni valamit.

Adj értéket és csak azután bírd rá a vásárlásra az embereket…

Alap, hogy a szórólap jól nézzen ki

Mert máskülönben el sem veszem…

Ne ajánlatról szóljon, inkább való kis okosságról, vagy probléma megoldásról, még inkább a problématudat kialakításáról.

Konkrét példa a videóban:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!