Kell még mondanom, hogy mennyire fontos az Instagram használata? Remélem nem.
Fontos viszont leszövegeznem gyorsan egy dolgot, hiszen ennek az anyagnak csak akkor van értelme, ha megérted a következő gondolatot:
NE csak ilyen képeket posztolj, mint amiket a soron következő tananyagokban látni fogsz. Lévai Ricsitől tanultam, hogy mit sem érnek ezek az „ajánlatos” képek, ha az Insta valódi értékét nem használod ki.
Minden „ajánlat” kép után
posztolj két „fotót”
A fotó természetesen nem stock fotót jelent (ilyet SOHA ne posztolj!), hanem mondjuk lehet egy fotó a terméked használatáról, egy selfi ahol a szakterületed témájában tartasz előadást. Hasonlók… De soha ne vidd túlzásba a reklámképek posztolását.
Az Instagram még viszonylag mentes a reklámzajtól, ezért nagyon fontos, hogy ne borítsd fel az egyensúlyt, és ne ess át a ló túlsó felére.
Az Insta jó. Tartsuk is meg ilyennek. A saját érdekedben is.
Most miután letisztáztuk a játékszabályokat, megosztok veled 5+5 darab Instagram poszt képet, amit az „ajánlat” kategóriába sorolok:
Mint láthatod, ez egy elég hosszú tananyag lett, viszont a videókat már csak a podcast részéért is érdemes megnézned, ha az elkészítés annyira nem is érdekel.
Ha csak pár elkészítési technikát tanulnál, akkor ajánlom az első videót megnézésre. Ha kicsit sztorizósabb, részletesebb vonalra vagy kíváncsi, akkor a másodikat javaslom.
A következő részekben pedig a szimpla „egyfotós posztoknál” érdekesebb technikákat fogunk elsajátítani.
Hajrá! Csináld meg az első grafikádat, és posztold azonnal Instagramra.
Ne „majd holnap”, csináld azonnal! 🙂