Néhány nagyon egyszerű ötlet:
Nem kell hogy üres lappal kezdj, és arra sincs semmi szükség, hogy magad találd ki hogyan szeretnél elindulni. Mondok neked 3 bukhatatlan inspirációs tippet:
- Inspirálódj a konkurensedtől. Ha tartottak már az előző években karácsonyi kampányt akkor általában a Google képkeresőjében megtalálod, hogy ők mit alkalmaztak. Keress rá így: “[konkurens weboldal neve] karácsony (esetleg ide, hogy 2016)”. Például: “emag karácsony 2016”. Az is lehetséges, hogy már az idei kampányuk is közzé van téve, szóval akár aktuálisan is szétnézhetsz az oldalán.
- A Freepik nem csak alapanyag felhasználásra jó! Több tízezer előre megtervezett teljes kép van ezen az oldalon (csak részleteket használj ezekből és ne az egészet!!!), ezekből simán meríthetsz némi ötletet a saját grafikáidhoz.
- Csak simán üss be annyit a Google-be, hogy “Karácsonyi akció” és máris listázni fogja azokat az oldalakat akik éppen kampányolnak az ünnepekre!
- Nézz szét a Walmart weboldalán! Az amerikai óriás webáruház nagyon király grafikákat készít minden nagy eseményhez az évben!
NAGYON FONTOS: Ne másolj kész grafikákat, mert súlyosabb esetben jogi következménye is lehet a dolgoknak. Inspirálódj és modellezz, de ne másolj le teljes egészében semmit! (Persze nyilván a Freepik-es grafikákat – prémium előfizetéssel – úgy használod ahogy szeretnéd!)
Mi kerüljön a képre?
Gondolj a Karácsonyra. Mi jut eszedbe? A fa? A hóember? A télapó? A rénszarvas? – Pakold rá a képre! Nem kell túlbonyolítani, elég ha csak természetesen karácsonyi a beütése a képnek. Egy 10, de max. 15 perc alatt összedobott slider teljesen jó lesz!
A Walmart-os példa is tök jó erre az estre, nézd meg, hogy mennyire nem bonyolították túl! Egy egyszerű szürke háttéren egy hópehelyminta, karácsonyi színekkel (zöld, piros) kiírva a kategórianév, és természetesen egy kristálytiszta fotó!
Általános szabály:
A nagy márkák weboldalai mindig jó inspirációs helyek, hiszen ha valakik, akkor ők biztosan nem nyúlnak mellé a grafikákkal!