Nem sok vár már Karácsonyig, és valószínűleg éppen a nagy, év végi kampányodat tervezgeted. Lehet már csak a grafikák elkészítése van hátra. Ha ezt házon belül szeretnéd megoldani, akkor adok neked pár tippet, hogy ne üres lappal kelljen kezdened.

Néhány nagyon egyszerű ötlet:

Nem kell hogy üres lappal kezdj, és arra sincs semmi szükség, hogy magad találd ki hogyan szeretnél elindulni. Mondok neked 3 bukhatatlan inspirációs tippet:

  1. Inspirálódj a konkurensedtől. Ha tartottak már az előző években karácsonyi kampányt akkor általában a Google képkeresőjében megtalálod, hogy ők mit alkalmaztak. Keress rá így: “[konkurens weboldal neve] karácsony (esetleg ide, hogy 2016)”. Például: “emag karácsony 2016”. Az is lehetséges, hogy már az idei kampányuk is közzé van téve, szóval akár aktuálisan is szétnézhetsz az oldalán.
  2. A Freepik nem csak alapanyag felhasználásra jó! Több tízezer előre megtervezett teljes kép van ezen az oldalon (csak részleteket használj ezekből és ne az egészet!!!), ezekből simán meríthetsz némi ötletet a saját grafikáidhoz.
  3. Csak simán üss be annyit a Google-be, hogy “Karácsonyi akció” és máris listázni fogja azokat az oldalakat akik éppen kampányolnak az ünnepekre!
  4. Nézz szét a Walmart weboldalán! Az amerikai óriás webáruház nagyon király grafikákat készít minden nagy eseményhez az évben!

walmart.com weboldal – kategóriák

NAGYON FONTOS: Ne másolj kész grafikákat, mert súlyosabb esetben jogi következménye is lehet a dolgoknak. Inspirálódj és modellezz, de ne másolj le teljes egészében semmit! (Persze nyilván a Freepik-es grafikákat – prémium előfizetéssel – úgy használod ahogy szeretnéd!)

Mi kerüljön a képre?

Gondolj a Karácsonyra. Mi jut eszedbe? A fa? A hóember? A télapó? A rénszarvas? – Pakold rá a képre! Nem kell túlbonyolítani, elég ha csak természetesen karácsonyi a beütése a képnek. Egy 10, de max. 15 perc alatt összedobott slider teljesen jó lesz!

A Walmart-os példa is tök jó erre az estre, nézd meg, hogy mennyire nem bonyolították túl! Egy egyszerű szürke háttéren egy hópehelyminta, karácsonyi színekkel (zöld, piros) kiírva a kategórianév, és természetesen egy kristálytiszta fotó!

Általános szabály:

A nagy márkák weboldalai mindig jó inspirációs helyek, hiszen ha valakik, akkor ők biztosan nem nyúlnak mellé a grafikákkal!

Szeretnéd a fejedben összeállt terveket megvalósítani?

Itt a megoldás:

Ha…

» a gyakorlatban is megvalósítanád a fejedben összeállt grafikai terveket

» idén azt szeretnéd, hogy a grafikusod helyett,
saját magad készítsd el a képeid

» imádod a PÉNZ és IDŐSPÓROLÓ módszereket

Akkor mire vársz?

Máris kezdeni akarok!
2017-12-08T14:24:04+00:00

A cikk írója:

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő társalapítója. Köszönöm, hogy itt vagy és éppen az én cikkem olvasására fordítod a drága idődet. Ha van véleményed, visszajelzésed a cikkel kapcsolatban, akkor örömmel veszem ha megosztod velem hozzászólásban. Minden észrevételre szívesen válaszolok! :)

Szólj hozzá