Ha még soha nem voltál fent Instagramon, akkor is ismerős lehet a Stories felület.

Igen, ezek azok az „idegesítő kis bigyulák” a messenger tetején, amit már a komplett családi és baráti kör végigszidott amikor bekerültek.

Üzleti körben csak most kezdenek elterjedni, viszont mivel viszonylag újdonság ezért az ide feltöltött hirdetésképek nem vesznek el a reklámzajban.

Készíts egy külön
domaint a sztoriknak

Mivel a Stories felületén nincs kattintásos megoldás, és a felfelé húzásos módszer is csak 10.000 követő esetén érhető el (ami azért KKV szinten kissé túlzás), ezért kénytelek vagyunk egy másik módszert használni.

Ha eleve rövid a domain neved (mondjuk 4-5 karakter), akkor megjátszhatsz egy rövid végződésű címet is. Példa: kekb.hu/kvs <- Ez az URL vihet egy csalira, egy cikkre vagy hasonlóra.

Viszont ha hosszú az alap domain neved, akkor nem javaslom ezt a technikát. Például ha egy ebookot akarsz reklámozni, akkor ajánlom, hogy foglalj neki le egy külön domain címet. Ezt pedig átirányíthatod az eredeti landing oldaladra.

Hosszú címet soha ne írj rá a Stories képre.

Ezen kívül minden ugyanúgy működik mint más hirdetésképeknél.

A videó:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

Szólj hozzá a témához!