Ha még soha nem voltál fent Instagramon, akkor is ismerős lehet a Stories felület.
Igen, ezek azok az „idegesítő kis bigyulák” a messenger tetején, amit már a komplett családi és baráti kör végigszidott amikor bekerültek.
Üzleti körben csak most kezdenek elterjedni, viszont mivel viszonylag újdonság ezért az ide feltöltött hirdetésképek nem vesznek el a reklámzajban.
Készíts egy külön
domaint a sztoriknak
Mivel a Stories felületén nincs kattintásos megoldás, és a felfelé húzásos módszer is csak 10.000 követő esetén érhető el (ami azért KKV szinten kissé túlzás), ezért kénytelek vagyunk egy másik módszert használni.
Ha eleve rövid a domain neved (mondjuk 4-5 karakter), akkor megjátszhatsz egy rövid végződésű címet is. Példa: kekb.hu/kvs <- Ez az URL vihet egy csalira, egy cikkre vagy hasonlóra.
Viszont ha hosszú az alap domain neved, akkor nem javaslom ezt a technikát. Például ha egy ebookot akarsz reklámozni, akkor ajánlom, hogy foglalj neki le egy külön domain címet. Ezt pedig átirányíthatod az eredeti landing oldaladra.
Hosszú címet soha ne írj rá a Stories képre.
Ezen kívül minden ugyanúgy működik mint más hirdetésképeknél.