Miért legyen egyedi a karácsonyi akcióim stílusa?
Ez nagyon sablonos lesz, de egyszerűen azért, mert muszáj! Mindenki ezt csinálja, valószínűleg a konkurensed is. Karácsonyi grafikákkal hirdetnek az elektronikai webáruházaktól kezdve, a kozmetikusokon át a bútorboltosakig, mindenki! Muszáj beállnod a sorba, mert a potenciális érdeklődőid egyszerűen meg sem nézik az ajánlatod ha nem karácsonyi stílusú.
Ilyenkor az ünnepek környékén mindenki rá van buzdulva ezekre az ajánlatokra, és ha nem egyedien támadsz, sajnos figyelmet veszítesz.
4 alapvető dolgot mindenképpen karácsonyosíts!
Az első a slider kép (vagy legalább is a weboldalad fejléce). Ez az a grafika amivel legelőször találkozik a látogatód az oldaladon, erre fordítsd a legnagyobb figyelmet! Nálunk így néz ki egy példa karácsonyi slider:
Pár grafika összevágva, kis havazás effekt, minimalista szöveg, és egy egyértelmű cselekvésre felszólító gomb. Ugyanaz mint máskor, csak most karácsonyi stílusban!
Ha már készítettél egy slidert, akkor pár pillanat alatt átalakíthatod egy bannerré (amit például widgetnek ki is tehetsz):
Ha webáruházad van, érdemes egy akció pin-t is készítened. Sokkal dizájnosabban néz ki mintha csak egy egyszerű fekete betűvel kiírnád, hogy „akció”…
Az ilyen pineket a legalapabb eszközök kombinációjával is meglehet oldani. Ez a grafika például 6 eszköz felhasználásával, és azok variációival készült el.
Végül, de nem utolsó sorban fontos, hogy készíts egy karácsonyi stílusú hirdetésképet is! Az ünnepek alatt az ilyen képekre átlagosan másfélszer annyian kattintanak mint a sima hirdetésekre, szóval mindenképpen készíts el karácsonyi témában egyet!
A fenti 4 képet egyébként a karácsonyi tananyagcsomagunkból vettem ki, amiben ezeket a képeket készítem el az anyagokban, extra részletesen elmagyarázva.