Ha valaki megkérdez engem, mi az az egyetlen egy grafika amit feltétlenül el kell készíteni egy weboldalra, akkor kérdés nélkül a slidert mondom.
Egy hatalmas felület, amit senki sem hirdetésként, hanem egy „elvárt” látványelemként fog fel.
A sliderekről és a keresztcsíkokról már írtam korábban egy blogcikket, szóval ajánlom az elolvasását mielőtt belekezdesz ebbe a tananyagba.
Ne csak reklámozz!!!
Ezen képek erőssége pont az, hogy nem csak mindig a reklám a célja. Nagyon fontos, hogy legalább minden második hirdetős slider után következzen egy márkaépítős.
Mindkettőre mutatok 1-1 példát a videókban. Sikeres megvalósítást! 🙂
Kedves Bertold!
A márkás slider elején hogyan változtattad át kékre a sárga banánt? Nem tudok rájönni, de nagyon érdekelne. Mi ennek a pontos menete? A videó ugyanis már néhány beállítás után kezdődik.
Köszönöm szépen! 🙂
Üdv: Gábor
😀 Kedves Gábor!
Nincs ebben semmi trükk, volt két különböző rétegem (majdnem)ugyanarról a képről. Az egyik rétegen kék a banán, a másikon sárga. És miközben magyarázok a felső rétegről leradírozom a azt a részt ami az alsó rétegen már sárga. Tehát nincs sajna semmilyen mágikus eszköz amivel csak át kell menni és már kék is lesz 😀