Ha valaki megkérdez engem, mi az az egyetlen egy grafika amit feltétlenül el kell készíteni egy weboldalra, akkor kérdés nélkül a slidert mondom.

Egy hatalmas felület, amit senki sem hirdetésként, hanem egy „elvárt” látványelemként fog fel.

A sliderekről és a keresztcsíkokról már írtam korábban egy blogcikket, szóval ajánlom az elolvasását mielőtt belekezdesz ebbe a tananyagba.

Ne csak reklámozz!!!

Ezen képek erőssége pont az, hogy nem csak mindig a reklám a célja. Nagyon fontos, hogy legalább minden második hirdetős slider után következzen egy márkaépítős.

Mindkettőre mutatok 1-1 példát a videókban. Sikeres megvalósítást! 🙂

A videók:

A szerzőről: Varga Bertold

Szia, én Varga Bertold vagyok, a Photoshop Felhő és a Landing24 alapítója. Köszi, hogy éppen olvasod a cikkem. Ha kérdésed merült fel, nyugodtan tedd fel a komment szekcióban! 🙂

2hozzászólás

  1. Gábor 2018-07-17 at 20:26 - Reply

    Kedves Bertold!

    A márkás slider elején hogyan változtattad át kékre a sárga banánt? Nem tudok rájönni, de nagyon érdekelne. Mi ennek a pontos menete? A videó ugyanis már néhány beállítás után kezdődik.

    Köszönöm szépen! 🙂

    Üdv: Gábor

    • Varga Bertold 2018-07-17 at 20:29 - Reply

      😀 Kedves Gábor!

      Nincs ebben semmi trükk, volt két különböző rétegem (majdnem)ugyanarról a képről. Az egyik rétegen kék a banán, a másikon sárga. És miközben magyarázok a felső rétegről leradírozom a azt a részt ami az alsó rétegen már sárga. Tehát nincs sajna semmilyen mágikus eszköz amivel csak át kell menni és már kék is lesz 😀

Szólj hozzá a témához!