Ez hihetetlen, de lassan a vége a mesterkurzusnak! A legnagyobb meglepetést mi mégis a végére hagytuk, így szól igazán nagyot ez az egész.
Ha eddig még nem mondtad volna ki, most biztosan kimondatom veled, hogy „Ezigen, megérte beiratkoznom a mesterkurzusra!”, ugye? 🙂 Ebben a bejegyzésben az online tevékenységünk időtartama alatt legjobban konvertáló hirdetésképek tervrajzait kapod meg! Ezek a tervrajzok segítséget adnak neked abban, hogy a legközelebbi hirdetésképed készítésekor ne kelljen próbálkoznod, hogy „mi is a legjobb elrendezés”.
Tipp: ha a képre kattintasz, akkor a teljes méretű képet nyitja meg, ahol jobb klikk -> „kép mentése másként…” (vagy csak simán letöltés) gombra kattintva már le is töltheted a kívánt hirdetésképet.
1) Általános kinézet
Az egyik legegyszerűbb és leggyakrabban használt elrendezésmód. Faék egyszerű mégis működik. Balra elhelyezed a terméked amit árulsz. Jobbra pedig valamit amiért még inkább érdemes kattintania – például holnap éjfélig ingyenes szállítást biztosítasz -, így az amúgy kevésbé érdeklődőket is fel fogja csigázni az ajánlatod. Ugye mondtam? -Még akkor is beválik ez az elrendezésmód ha épp nincs kedved kreatívkodni vagy csak minél előbb Facebookra akarod vinni a hirdetésed.
Tippek a „csalira” ami még a bizonytalan érdeklődőkben is felkelti a vásárlási vágyat: Ha könyveket árulsz, kitűnően passzol hozzájuk az ingyenes szállítás. Ha fagyizód van, akkor csak ma ingyenesen választhatsz 4 fajta öntet közül. Ha nem tudsz ilyen bónuszokat adni, az akció is elég figyelemfelkeltő lehet.
2) Van két bónuszom. Kéred?!
Azt valószínűleg mindenki tudja, hogy mekkora hatással vannak a vásárlókra a bónusz cuccok. Viszont valószínűleg nálam is jobban tudod, hogy a saját piacodon a vevőket mi csigázza fel igazán, milyen ajánlatokra buknak. Vannak bónuszaid, de eddig még csak a weboldaladon vagy az üzletedben jelentetted meg? -NE KÉSLEKEDJ! Helyezd el őket a hirdetésképeden is. Miért is ne használnád ki? Egyébként, ha nincs bónuszod, MINDENKÉPPEN találj ki egyet hiszen nagyon szeretik az emberek. Biztos láttad már (ha még nem akkor ezen cikk elolvasása után ott lesz) a „Vevőszerző hirdetéskép oktatóanyagunkat”. Nézd meg milyen bónuszokkal tesszük már már ellenállhatatlanná az ajánlatunkat. Biztosan létezik a te piacod számára is ilyen bónusz lehetőség… 🙂
3) Egy jó megjelenésű reklámarc hatása…
Ugye te is tudod, hogy milyen fontos a reklámarcok használata egy termék eladásakor? Nézz csak meg egy magazint, vagy egy bulvárlapot MINDEN EGYES lapon ott virít egy reklámarc. Egy olyasvalami amiért megveszi az ember az újságot, ami felkelti az érdeklődésed. (Itt jegyezném meg, ha van egy celeb ismerősöd, MINDENKÉPPEN kérd meg, hogy vele reklámozhasd a terméked. A vevők özönlenek majd mint méhek a vattacukorra!).
Kreatív technika lehet a szövegen ferdíteni egy kicsit (mármint nem a tartalmán, hanem csak az irányán ;)), így akár kevesebb helyre több szöveget is tehetsz!
4. Annyi bónuszom van, hogy ki sem fér egy sorba!
Nem is egy olyan ügyfelünkkel találkoztunk már, akik SZÁMTALAN bónusszal rendelkeznek! Szinte senki sem kommunikálta ezt. Persze volt pár aki legalább a weboldalán kommunikálta, de mennyivel eredményesebb lehetett volna, ha egyből a hirdetésképére is kitetette volna. Szóval, válassz ki hármat és tedd a terméked mellé, az ajánlatod szövegét pedig írd alulra az öt mezőbe! Ne felejts el a bónuszok közé „+” jeleket tenni, hiszen ettől egyértelmű lesz, hogy a fő terméked mellé járnak ezen bónuszok és nem csak helyette választhatod őket!
+1) Tervezz magad!
Van egy kihagyhatatlan ötleted, de nincs időd – vagy még nem jött el az ideje – hogy kivitelezd? Használd ezt a képet arra, hogy megtervezd a következő hirdetésképed felépítését. Ne feledd a kép szélére felírt szabályokat betartani! 🙂
Ha jobban szeretsz papíron tervezni, akkor itt van egy nyomtatóbarát verzió is.
És ennyi. Sajnos véget ért a Hirdetéskép Felépítő Mesterkurzus! 🙁
Viszont ne csüggedj! A hirdetéskép építgetésen felbuzdulva, készültünk egy ajánlattal:
Szia 🙂 Köszönöm az anyagot – hasznosnak tartom. Még nem indítottam Facebook hirdetést soha, így megfogadom a tanácsaidat. Remélem jól fog sikerülni.
Üdv
Zsuzsa
Köszönjük szépen, Zsuzsa! 🙂 Sikeres megvalósítást kívánunk! 🙂
Nyugodtan oszd meg velünk a végeredményt, szívesen segítünk a továbbiakban is!
Szia Bertold!
Köszi ezt a kurzust.
Ez a vége nagyon hasznos.
Letöltöttem a tervrajzokat.
Biztos használni fogom a hirdetéseimnél.
Szia Csaba!
Nagyon köszönöm a visszajelzést, remélem hasznát veszed az tervrajzoknak! 🙂
Üdv,
Berti