Eddig csak arról beszéltünk, hogy mitől jó egy hirdetéskép, és hogy hogyan kellene megcsinálnod. Ezeken kívül átvettük azokat az eszközöket amivel megtudod majd csinálni. Ebben a részben pedig összerakjuk puzzle részeit, és ez eddigi tudást felhasználva összeállítjuk az első „Photoshop Felhősített” hirdetésképünket.
Hogyan épül fel egy jó hirdetéskép?
Azt, hogy pontosan milyen elemekből épüljön fel a képed, és hogy milyen módszerekkel ragadhatod meg még több ember figyelmét, nem fogom ebben a cikkben részletezni, erre a célra kitűnő lesz egy korábbi ingyenes tananyagcsomagunk:
2017 őszén írtunk egy cikksorozatot ami a Hirdetéskép Felépítő Mesterkurzus fantázianevet kapta. Ezekben a cikkeben a következő részeket találod:
A tökéletes Facebook hirdetésképek 9 sikertitka
5 könnyen elkövethető hiba ami tönkreteszi a hirdetésképeket
A 4 legjobban teljesítő hirdetéskép tervrajzunk
Ha nem olvastad még a fenti cikkeket, akkor kattints a lenti képekre, ezek majd átirányítanak a megfelelő oldalakra.
Az anyagok átolvasása után remélhetőleg már összeállt a fejedben egy terv arról, hogyan fog kinézni a következő, már „Photoshop Felhősített” hirdetésképed.
A videóban pedig pontosan arra tanítalak meg, hogy a fejedben összeállt tervet, hogyan tudod a gyakorlatba átültetni:
Az anyag még nem ért véget. Ha még a videó megnézése után sem tudtál inspirálódni, és nem jutott még eszedbe saját ötlet a következő hirdetésképedhez:
TELJESEN INGYEN adunk neked 13 saját – mikro bizniszeinkben használt – hirdetésképet, ami garantáltan inspirációt fog nyújtani
(Kattints a képekre, majd a megnyíló galériából, jobb klikk -> Kép mentése… funkció segítségével letöltheted őket. Alternatíva: a használt anyagok mappában is megtalálod őket)
Gratula a kerethez! A kép behúzást nem értem. Ha a programba „be akarod ejteni”, akkor a piros téglalapon belülre bárhova tudod: http://prntscr.com/qsvrnh
Ez után egy enter lenyomással tudod jóváhagyni a beillesztést.